لیزر GmbH & Co. KG
نوشته شده توسط : علی حیدری

لیزر GmbH & Co. KG

 


وفاداری با دگرگونی لیزر با تقریبا 200 سال تجربه در بین پیشگامان مهندسی مکانیک در آلمان قرار دارد. این شرکت در سال 1818 در آلمان به عنوان یک کارخانه ریخته گری برنج شروع به کار کرد و مجموعه محصولاتی از اجزای تجهیزات مکانیکی و ماشین آلات را در طول "انقلاب صنعتی" توسعه داد.

 

در سال 1885 این شرکت اولین شیر اطمینان خود را برای محافظت از دیگهای بخار توسعه داد. حتی در آن تاریخ اولیه، محصولات لیزر برای ایمنی انسان و محیط زیست کار می کردند. از دهه 1970، لیزر فقط در زمینه شیرهای ایمنی تخصص داشت.

 

با پیشرفت توسعه صنعتی، تقاضا برای ایمنی به طور مداوم افزایش یافته است. گام به گام، لیزر سوپاپ های ایمنی خود را برای انعکاس وضعیت هنر توسعه داده است و دامنه محصولات خود را برای ارائه راه حل هایی برای تمام بخش های صنعت گسترش داده است. بنابراین سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه یک انگیزه مهم برای پیشرفت های جدید در لیزر و در کل صنعت است. لیزر استانداردهایی را در حال حاضر و در آینده تعیین می کند.

 

دفتر مرکزی آن در آلمان، با یک کارخانه مدرن و بیش از 800 کارمند در سراسر جهان، لیزر سوپاپ های ایمنی با کیفیت بالا را در سراسر جهان عرضه می کند. امروزه طیف محصولات لیزر در مجموع از 8 گروه محصول با 38 نوع شیر تشکیل شده است. انواع مواد و اندازه‌ها از DN 10 تا DN 400 - 1/2 اینچ تا 16 اینچ، تقریباً برای هر کاربرد صنعتی راه‌حل‌های ایمن ارائه می‌کنند. تولید سالانه در حال حاضر بالغ بر 130000 شیر اطمینان است.

 

لیزر عضو VDMA، EVA، ASME و TÜV-Nord است.

 



برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731

 





:: برچسب‌ها: سفتی ولو لیزر , شیر پایلوت , سوپاپ ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: